Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Yume Boreel. Meer weten? Ontdek meer
Ra
17 jun 2026 om 20:28
Bon apetit!
Jacqueline
15 jun 2026 om 1:01
Smaakt heerlijk, royale porties, snelle bezorging...gewoon top!
Carmen
14 jun 2026 om 19:25
Altijd goed van smaak en goed op temperatuur en snel bezorgd!
Monique
12 jun 2026 om 23:23
De sushi en loempia's waren lekker, werden goed verzorgd gebracht. De pokebowl was zeer matig met erg veel rijst, weinig mango en andere ingrediënten, al was de kip voldoende. De pokebowl leek qua ingrediënten uit zijn verhouding, jammer.
annet
12 jun 2026 om 1:07
Ni
Rijst klef,niet droog.Beef teriyaki ook niet meer wat het was..Teleurstellend.
roland
8 jun 2026 om 16:56
Heerlijk gegeten . Snelle levering
Birkan
26 mei 2026 om 16:01
De bezorger ging naar de verkeerde locatie terwijl duidelijk was aangegeven om te bellen zodra hij op locatie was.Vervolgens word ik ook nog door iemand anders gebeld. Totaal ongeorganiseerd en erg frustrerend slecht dit Arda !
Maureen
17 mei 2026 om 20:49
Verrukkelijk, zoals altijd!
anita
16 mei 2026 om 20:04
ondanks dat ik sushi had zonder vis at er een vissmaak aan, jammer.
Willem
8 mei 2026 om 18:47
Goed verpakt. Op tijd bezorgd. Lekker
Christa
2 mei 2026 om 20:27
Altijd lekker. Snel bezorgd